2009. november 29., vasárnap

ORTT közlemény

Több újság és sajtótermék, anélkül, hogy engem megkérdezett volna, Szalai Annamária közleménye alapján tájékoztatott egy általam jegyzett módosító indítványról.

Köztudott, hogy korábban a kibeszélő show-k jogsértéseire az ORTT az én kezdeményezésemre szabott ki a kereskedelmi televíziókra minden addiginál súlyosabb szankciót (az én 24-24 órás javaslatomat mérsékelve 12-12 órás adásfelfüggesztést), és hogy személyes indítványomra a délutáni beszélgetős műsorok vizsgálatát az ORTT mellett az adatvédelmi biztos is megkezdte, így teljesen nyilvánvaló, hogy az említett módosító javaslatom célja a legkevésbé sem az, hogy „segítséget nyújtsak” a műsorszolgáltatóknak.

Az ORTT által hónapok óta halasztott ügyek tárgyalását éppen azért igyekszem minden obstrukció ellenére elnöki megbízatásom utolsó hetén napirendre venni, mert az én szavazatommal láttam biztosítottnak a törvénysértések megfelelő szankcionálását. A testület eleddig legszigorúbb büntetését kezdeményező indítványom intenciója, ez a testületben mindenki előtt világos, hogy megakadályozza azt, ami eddig számos esetben megtörtént, hogy a törvénysértések – a még súlyosabb javaslatot támogató testületi többség híján – végül szankció nélkül maradnak.


Budapest, 2009. november 27.


Dr. Majtényi László

Nincsenek megjegyzések: